Μοιάζοντας περισσότερο με έναν ειδωλολατρικό ναό από μια Καθολική εκκλησία (όπως και όλες οι εκκλησίες της Ρώμης, στην πραγματικότητα), αυτή η τεράστια και πολυτελή κατασκευή κρύβει πολλά σκοτεινά μυστικά.
Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο μου, ο μυστικός κώδικας του Βατικανού αποκωδικοποιήθηκε από τον συγγραφέα και ερευνητή Wayne Herschel.
Κατάφερε να συσχετίσει τους ναούς του Βατικανού και της Ρώμης και των οβελίσκων με τα αστέρια, και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι είναι αντίγραφα των αστερισμών του Ωρίων και των Πλειάδων – τα αρχαία αστέρια των “θεών”.
Κατάφερε να συσχετίσει τους ναούς του Βατικανού και της Ρώμης και των οβελίσκων με τα αστέρια, και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι είναι αντίγραφα των αστερισμών του Ωρίων και των Πλειάδων – τα αρχαία αστέρια των “θεών”.
Πρώτα απ ‘όλα, η Βασιλική, μαζί με την πλατεία του Αγίου Πέτρου , την Via della Conciliazione και το Castel Sant’Angelo (Μαυσωλείο του Αδριανού), έχουν σχεδιαστεί για να μοιάζουν με ένα κλειδί, όταν φαίνονται από ψηλά.
Το κλειδί αντιπροσωπεύει το κλειδί του διάσημου Σολομώντα από τα χειρόγραφα γνωστά ως «Κλειδί του Σολομώντα» .
Το κλειδί αντιπροσωπεύει το κλειδί του διάσημου Σολομώντα από τα χειρόγραφα γνωστά ως «Κλειδί του Σολομώντα» .
Αριστερά: Άγαλμα του Σολομώντος κατέχει τα κλειδιά – τα κλειδιά βρίσκονται παντού στο Βατικανό και στη Ρώμη, συμπεριλαμβανομένης της
Αριστερά: Το Βατικανό, όπως φαίνεται από το Google Earth
Δεξιά: Χάρτης του Βατικανού του 1550 μ.Χ. – παρατηρήστε το σχήμα που μοιάζει με πλήκτρο διαγραφής
Επίσης, η Βασιλική του Αγίου Πέτρου και η πλατεία αντιπροσωπεύουν τον αστερισμό του Ωρίωνα, ενώ το Castel Sant’Angelo αντιπροσωπεύει το αρχαίο άστρο των θεών (γνωστό στην Αίγυπτο ως το Αστέρι του Ra).
Αριστερά: Το Βατικανό, όπως φαίνεται από το Google Earth
Δεξιά: Χάρτης του Βατικανού του 1550 μ.Χ. – παρατηρήστε το σχήμα που μοιάζει με πλήκτρο διαγραφής
Επίσης, η Βασιλική του Αγίου Πέτρου και η πλατεία αντιπροσωπεύουν τον αστερισμό του Ωρίωνα, ενώ το Castel Sant’Angelo αντιπροσωπεύει το αρχαίο άστρο των θεών (γνωστό στην Αίγυπτο ως το Αστέρι του Ra).
Αριστερά: Η πλατεία του Αγίου Πέτρου όπως φαίνεται από ψηλά – παρατηρήστε τον αιγυπτιακό οβελίσκο στο κέντρο και τις δύο κρήνες
Μέση: Οι τρεις κύκλοι αντιπροσωπεύουν τη ζώνη του Ωρίωνα, το X αντιπροσωπεύει το υπόλοιπο του αστερισμού, ενώ το γράμμα P (Πέτρος) τις Πλειάδες – – είναι το επίμηκες τμήμα του P (που αντιπροσωπεύεται από την οδό “Via della Conciliazione”) που ενώνει τους αστερισμούς του Ωρίωνα και των Πλειάδων
Δεξιά: το «χριστιανικό» σύμβολο Chi-Rho, που εκπροσωπεί τους αστερισμούς των θεών, Ωρίωνα και Πλειάδων.
Οι οβελίσκοι του Βατικανού και της Ρώμης είναι ως επί το πλείστον πρωτότυποι αιγυπτιακοί οβελίσκοι, ακριβώς όπως αυτοί που βρέθηκαν στο Παρίσι, το Λονδίνο και ακόμη και στη Νέα Υόρκη.
Είναι ενδιαφέρον να γνωρίζουμε γιατί οι επικεφαλής των χριστιανών από όλο τον κόσμο είναι λάτρεις του παγανιστικού μνημείου.
Οι λεγόμενοι Illuminati (που σημαίνει «οι πεφωτισμένοι”, επειδή έχουν πρόσβαση στην αλήθεια, ενώ οι υπόλοιποι από εμάς όχι), λατρεύουν μανιωδώς τον οβελίσκο επειδή αντιπροσωπεύει τον φαλλό του αιγυπτιακού θεού Όσιρι -. που ήταν, στην πραγματικότητα, ο γιος του Enki, Asar.
Στον συμβολισμό, ο οβελίσκος αντιπροσωπεύει την αρσενική ενέργεια και πάντα συνοδεύεται από έναν κοντινό θόλο, ο οποίος αντιπροσωπεύει την θηλυκή ενέργεια.
Όπως θα σας παρουσιάσω, όλοι οι οβελίσκοι του Βατικανού και της Ρώμης στήθηκαν μπροστά από τεράστιους θόλους.
Επίσης, ορισμένοι από τους θόλους μοιάζουν με αρχαίες κυψέλες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν τους ναούς των «βασιλικών» οικογενειών.
Είναι ένα σύμβολο που χρησιμοποιείται εκτενώς από τον Ελευθεροτεκτονισμό.
ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΌ ΣΕ ΕΙΚΌΝΕΣ
Η θέα από την κορυφή του Castel Sant ‘Angelo είναι εκπληκτική, ακόμη και κατά τη διάρκεια μιας συννεφιασμένης μέρας, και μέχρι να κοιτάξω προς το Βατικανό, είχα σχεδόν ξεχάσει που βρισκόμουν(στην κορυφή των πρώην φυλακών της ρωμαϊκής Ιεράς Εξέτασης και συμβολικό άστρο των αρχαίων «θεών»).
Η Θέα από την κορυφή του Castel Sant ‘Angelo προς την πλατεία του Αγίου Πέτρου και την Βασιλική
Ο δρόμος που οδηγεί από το Castel Sant’Aneglo στην πλατεία του Αγίου Πέτρου και την Βασιλική είναι γνωστός ως Via della Conciliazione (που σημαίνει Δρόμος της Συνδιαλλαγής – ένα αξιοπρεπές όνομα για ένα σκοτεινό μέρος) και πλαισιώνεται από 28 οβελίσκους, 14 σε κάθε πλευρά.
Η Via della Conciliazione, πλαισιώνεται από 28 οβελίσκους (14 σε κάθε πλευρά). Επίσης παρατηρήστε τα κουκουνάρια πάνω από τα δύο κτίρια που πλαισιώνουν τον δρόμο.
Η αρσενική ενέργεια αντιπροσωπεύεται από τον αρχικό αιγυπτιακό οβελίσκο στην πλατεία του Αγίου Πέτρου
Η θηλυκή ενέργεια αντιπροσωπεύεται από το θόλο της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου.
Επίσης, η εξωτερική αρχιτεκτονική του θόλου μοιάζει με τρούλο και αρχαία κυψέλη.
Στην κορυφή του φαλλικού συμβόλου έχουμε έναν σταυρό, ένα τρισδιάστατο οκτάκτινο αστέρι και μια κηρήθρα. Στο συμβολισμό της «ελίτ», ο χριστιανικός σταυρός αντιπροσωπεύει το πέρασμα που σχηματίζεται από τα αστέρια του αστερισμού του Ωρίωνα, τα οκτάκτινα αστέρια αντιπροσωπεύουν είτε τον Μελχισεδέκ * ή την Ινάννα **, ενώ η κηρήθρα αντιπροσωπεύει το σπίτι των «βασιλικών» οικογενειών ( ενώ οι μέλισσες αντιπροσωπεύουν τις βασιλικές οικογένειες). Ο Wayne Herschel υποθέτει ότι το σύμβολο αντιπροσωπεύει τους επτά λόφους της Ρώμης, οι οποίοι με τη σειρά τους αντιπροσωπεύουν τις Πλειάδες. Αν και θεωρώ ότι η ερμηνεία του είναι πολύ εύλογη και ενδιαφέρουσα, εγώ εξακολουθώ να θεωρώ ότι το σύμβολο είναι μια κηρήθρα (ή ίσως και δύο), και θα δείτε γιατί αργότερα.
***
Το οκτάκτινο αστέρι αντιπροσωπεύει τον Μελχισεδέκ, ο οποίος ήταν ο βασιλιάς του Σάλεμ και ιερέας των «υψηλότερων όλων των θεών”. Μερικοί θεολόγοι θεωρούν ότι ήταν ο Σημ, ο γιος του Νώε / Ziusudra, και παππούς του Nimrod (που αργότερα έγινε ο βασιλιάς της Σενναάρ και ιερέας του θεού ψάρι). Στον τεκτονισμό, ο Μελχισεδέκ συνδέεται με τον βαθμό της Υψηλής Ιεροσύνης (υψηλή μασονική κατάταξη). ** Η Ινάννα ήταν η εγγονή του Ενλίλ (αδελφού του Enki) και σεβαστή θεά των Anunnaki. Απόκρυφα σύμβολα της είναι το οκτάκτινο αστέρι, το περιστέρι και η κουκουβάγια. Ήταν γνωστή σε όλη την ιστορία με πολλά ονόματα: Ιστάρ, Σεμίραμις, Αφροδίτη και η δαίμονας-θεά Λίλιθ, για να αναφέρουμε μερικά. Έτσι, οι ανθρωποθυσίες που λάμβαναν μέρος στο Bohemian Grove προς τιμή της θεάς κουκουβάγιας, είναι στην πραγματικότητα αφιερωμένες στην Ινάννα.
Ακριβώς μπροστά από τη Βασιλική, υπάρχει ένα άγαλμα του, δήθεν, Αγίου Πέτρου που κρατάει δύο χρυσά κλειδιά. Κατά τη γνώμη μου, το άγαλμα αναπαριστά τον περίφημο βασιλιά Σολομώντα – επίσημο βασιλιά του Ισραήλ και έναν μαύρο μάγο, που έθεσε τις βάσεις για τη μυστική κοινωνία που είναι γνωστή ως Τεκτονισμός . Τα κορυφαία μέλη αυτής της μυστικής κοινωνίας ήταν πάντα εξαίσιοι εσωτεριστικοί αρχιτέκτονες (εξ ου και το όνομά τους), υπεύθυνοι με την κατασκευή των ναών της «ελίτ», σύμφωνα με διάφορες ευθυγραμμίσεις (π.χ. αστέρια, σημεία του ορίζοντα, τον αληθινό βορρά, κλπ) και ιερή γεωμετρία.
Πιστεύω ακράδαντα ότι κανένας από τους χαρακτήρες που είναι ζωγραφισμένοι ή αναπαρίστανται με γλυπτά μέσα στους ναούς της “ελίτ” στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύουν εκείνους που νομίζουμε ότι είναι.
Για παράδειγμα, όλες οι απεικονίσεις της Παναγίας, πιθανώς αντιπροσωπεύουν την Ninhursag. Μνημονεύετε στους ύμνους των Σουμερίων ως “αληθινή και μεγάλη κυρία των ουρανών». Σύμφωνα με τις Σουμεριακές γραφές, ο Enki και η Ninhursag ήταν αυτοί που που κατασκεύασαν τους πρώτους άνθρωπους – εργάτες με γενετική μηχανική. Φανταστείτε τους συνειρμούς!
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς ο Άγιος Πέτρος – Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι άλλος από τον βασιλιά Σολομώντα, που κατέχει τα κλειδιά που ξεκλειδώνουν την αλήθεια.
Δείχνει με το ίδιο χέρι το Castel Sant’Angelo – Το αστέρι των θεών ξεκλειδώνει όλα τα μυστήρια.
Μπαίνοντας στην Βασιλική του Αγίου Πέτρου, είχα ανάμεικτα συναισθήματα. Η ομορφιά και το μεγαλείο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, αλλά την ίδια στιγμή όλος αυτός ο πλούτος προκαλεί. Υπάρχει απλά πάρα πολύς πλούτος και μεγαλείο για μια εκκλησία, ενώ περισσότερα από 30.000 παιδιά πεθαίνουν από την πείνα κάθε μέρα !
Τελετή στο εσωτερικό της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου:
. Οι καρδινάλιοι και ο Πάπας φοράνε τις ρόμπες και τα καπέλα ως “ιερείς του θεού – ψάρι»
Παρατηρήστε τον μαύρο βωμό με τς φιδογυριστές στήλες, που βρίσκονται κάτω από τον γιγάντιο θόλο.
Είχα αποφασίσει να ξεκινήσω την επίσκεψή μου από τη δεξιά πλευρά της Βασιλικής, και καθώς ρίχνω τη ματιά μου στους τοίχους, μένω συγκλονισμένος από τους συμβολισμούς.
Κυριολεκτικά σκέφτηκα “Χρειάζομαι χιλιάδες φωτογραφίες και έρευνα μηνών για να κατανοήσω όλα αυτά”. Γι ‘αυτό και αποφάσισα να επικεντρωθώ μόνο στους συμβολισμούς που ήμουν ήδη εξοικειωμένος.
Το πρώτο σπουδαίο πράγμα που τράβηξε την προσοχή μου ήταν ένα «τείχος της προσευχής», με ένα μαύρο τετράγωνο ενσωματωμένο σε αυτό. Πάνω από αυτό το τείχος υπάρχει ένας μεγάλος σταυρός και ένας πίνακας του βασιλιά Σολομώντα (δήθεν Αγίου Πέτρου) στον οποίο κρατάει το κλειδί που ξεκλειδώνει την αλήθεια.
Το «τείχος της προσευχής» με ενσωματωμένο ένα μαύρο τετράγωνο , για να αγγίζουν οι πιστοί.
Σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Άικ, συμβολικά, η πλατεία σημαίνει έλεγχος, και η έννοια των δύο ή περισσότερων τετράγωνων είναι: «εμείς ελέγχουμε τα πάντα». [1] David Icke, “Το μεγαλύτερο μυστικό», Τόμος ΙΙ.
Το ορθογωνιόμετρο εργαλείο των οικοδόμων είναι επίσης ιδιαίτερα σεβαστό από τον Τεκτονισμό. [2] , [3] . Κατά τη γνώμη μου, ένα μαύρο ορθογωνιόμετρο αναφέρεται στη γνώση που ελέγχει τις σκοτεινές και αρνητικές ενέργειες.
Κάθε χρόνο, εκατοντάδες χιλιάδες πιστοί συγκεντρώνονται στη Μέκκα, στη Σαουδική Αραβία, για μια τελετή που, συμβολικά, μπορεί να μεταφραστεί ως λατρεία του μαύρου κύβου (ένας κύβος που είναι κατασκευασμένος από έξι όμοια τετράγωνα).
Επίσης, όλοι οι μουσουλμάνοι σε όλο τον πλανήτη, προσεύχονται πέντε φορές την ημέρα στραμμένοι προς την Μέκκα, προκειμένου να υποβάλουν τα σέβη τους σε αυτόν τον μαύρο κύβο, γνωστό ως Ka’ba (που σημαίνει “Ιερά Οικία”). Ξέρω ότι για τους κανονικούς ανθρώπους, η Ka’ba είναι ένα θετικό σύμβολο, αλλά όχι για τους Illuminati.
Εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι συγκεντρώνονται στη Μέκκα για να προσκυνήσουν το μαύρο τετράγωνο
Ενσωματωμένη σε ένα από τα τοιχώματα του κύβου, υπάρχει μια μαύρη πέτρα που φέρεται να ήρθε στη Γη από έναν άγγελο. Πολλοί επιστήμονες και μελετητές πιστεύουν ότι η πέτρα δεν είναι τίποτε άλλο από ένα κομμάτι μετεωρίτη.
Σχεδόν τρία εκατομμύρια μουσουλμάνοι προσκυνητές επισκέπτονται τη Μέκκα κάθε χρόνο, και κάνουν επτά φορές τον γύρο της Ka’ba με την φορά του ρολογιού, και δείχνοντας την μυστηριώδη μαύρη πέτρα.
Στους αρχαίους χρόνους, συνήθιζαν να φιλάνε ή να αγγίζουν την ενσωματωμένη μαύρη πέτρα στον τοίχο της Ka’ba, αλλά λόγω του μεγάλου αριθμού των προσκυνητών, σήμερα είναι σχεδόν αδύνατο.
Σύμφωνα με τους σύγχρονους ερευνητές, η Ka’ba είναι ακριβώς ευθυγραμμισμένη με την ανατολή του αστεριού Canopus, τους κύκλους της σελήνης, και το θερινό και χειμερινό ηλιοστάσιο. [4] Wikipedia [5] Ancient Aliens
Και πάλι, έχουμε αποδείξεις προηγμένων γνώσεων αστρονομίας στην αρχαιότητα. Ποιος έδωσε αυτή τη γνώση στους ανθρώπους; Πηγαίνοντας πίσω στο μαύρο τετράγωνο στο εσωτερικό της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου, παρατηρήστε πώς οι κοινοί άνθρωποι αγγίζουν αυτό το μαύρο τετράγωνο και προσεύχονται.
Οι πιστοί συρρέουν για να αγγίξουν το μαύρο τετράγωνο και προσεύχονται
Πάνω απ ‘αυτούς, υπάρχει ένας πίνακας του βασιλιά Σολομώντα να κρατάει το πλήκτρο της αλήθειας
Η ζωγραφική εμφανίζει το οκτάκτινο αστέρι σε όλες τις τέσσερις γωνίες του πλαισίου
Αυτός ο τοίχος πλαισιώνεται από τα γλυπτά δύο παπών (ιερέων του «θεού – ψάρι” Enki) να φοράνε τον σταυρό των Ανουνάκι (αργότερα γνωστό ως σταυρό των Ναϊτών.
Χρησιμοποιήθηκε επίσης από τον Χίτλερ για να διακοσμήσει τους πολυτιμότερους του στρατιώτες και είναι χαραγμένος στα ρούχα του πάπα). Κάτω, μπορούμε να δούμε ένα λευκό περιστέρι (στην πραγματικότητα, το περιστέρι εμφανίζεται μανιωδώς σε όλη τη βασιλική):
Παρουσιάζει ενδιαφέρον ότι αγγελούδια κρατούν την εικόνα του Πάπα. Αν το σκεφτείτε, αυτοί οι άγγελοι δεν είναι τίποτα άλλο από γυμνά μικρά παιδιά.
Όπως έχω αναφέρει και πριν, στο συμβολισμό της «ελίτ», το περιστέρι αντιπροσωπεύει τη θεά Ανουνάκι Ινάννα. Ο David Icke περιγράφει αυτό το είδος της πρακτικής ως “αντίστροφο συμβολισμό».
Το παρακάτω γλυπτό είναι απλά εκπληκτικό! Αντιπροσωπεύει τον Πάπα Γρηγόριο ΧΙΙΙ, τον Πάπα που ευθύνεται για την αλλαγή του αρμονικού σεληνιακού ημερολόγιου , με το ηλιακό ημερολόγιο που έχουμε σήμερα -. “, Που αποτελεί το διεθνώς αποδεκτό πολιτικό ημερολόγιο στις μέρες μας» [6] Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ημερολόγιό μας είναι γνωστό σήμερα ως Γρηγοριανό ημερολόγιο, αν και ιστορικά μιλώντας, θα έπρεπε να είναι γνωστό ως το ημερολόγιο του Marduk.
(Ο Marduk ήταν ο πρωτότοκος γιος του Enki, ως εκ τούτου, κάτοχος του βασιλικού αίματος των Anunnaki. Λατρευόταν στην Αίγυπτο ως Ra, θεός του ήλιου. Είναι αυτός που άλλαξε το σεληνιακό ημερολόγιο της Αιγύπτου με το δυσαρμονικό ηλιακό ημερολόγιο.
Μετά από μακρούς και αιματηρούς πολέμους, ο Marduk τελικά έγινε ο ανώτατος ηγέτης της Γης, εκθρονίζοντας τον πατέρα του Enki.
Ο Marduk είναι το κεντρικό πρόσωπο τού σατανισμού και ήταν γνωστός με πολλά ονόματα σε όλη την ιστορία, συμπεριλαμβανομένων των Εωσφόρος, Σατανάς , διάβολος, και Τέρας). [7]
Προσωπικά, δεν έχω καμία απολύτως αμφιβολία ότι ο Πάπας Γρηγόριος XIII ήξερε ακριβώς τι έκανε όταν άλλαξε το αρμονικό σεληνιακό ημερολόγιο με το ηλιακό ημερολόγιο προς τιμήν αυτού που λάτρευε / υπηρετούσε.
Το παρακάτω γλυπτό ενισχύει έντονα τη δήλωσή μου.
Πάπας Γρηγόριος (Gregory) XIII, φορώντας μια παραλλαγή της παπικής μίτρας, η οποία αντιπροσωπεύει την επίφυση (σύμβολο της υπέρτατης γνώσης) και / ή την κυψέλη (σύμβολο των «βασιλικών» οικογενειών).
Στο έργο αυτό, ο Πάπας Γρηγόριος ΧΙΙΙ κάθεται στον θρόνο του, ενώ το πρόσωπο στα αριστερά του, σηκώνει το πέπλο κάτω από το θρόνο του Πάπα Γρηγόριου και αποκαλύπτει … ερπετό. Αυτή η ερπετοειδής οντότητα είναι η σκοτεινή δύναμη πίσω από το σύνολο των ηγετών του κόσμου και η πηγή του «βασιλικού» αίματός τους.
Ερπετοειδής οντότητα κρυμμένη στις σκιές
Στο συμβολισμό: ο θρόνος της εξουσίας στηρίζεται στους ώμους των ερπετών
Τα φτερωτά ερπετά είναι ανώτερα από τα υπόλοιπα είδη ερπετών, που αντιπροσωπεύουν μια βασιλική διακλάδωση
Ο συμβολισμός της κυψέλης, το σπίτι των «βασιλικών» οικογενειών, είναι παρών στις περισσότερες οριφές των ναών της “ελίτ”. Είναι μια σκληρή δήλωση, που σημαίνει “αυτό χτίστηκε από εμάς και μας ανήκει”.
Η αρχιτεκτονική της Κυψέλης στην οροφή, που αντιπροσωπεύει το σπίτι των μελισσών (βασιλικές οικογένειες)
(Η κυψέλη αντιπροσωπεύει το εξωτερικό των βασιλικών ναών. Η κηρήθρα απεικονίζεται πάντα μέσα στην κυψέλη, ως εκ τούτου αντιπροσωπεύει το εσωτερικό. Οι μέλισσες συμβολίζουν τις “βασιλικές” οικογένειες).
Ένα άλλο σύμβολο που βρίσκεται, πολύ συχνά, σε συσχέτιση με τις “βασιλικές οικογένειες”, είναι το λιοντάρι. Ακριβώς όπως η αιγυπτιακή Σφίγγα, το λιοντάρι αντιπροσωπεύει τον ήλιο. Όλες οι «βασιλικές οικογένειες» από την γενεαλογία του Marduk είναι λάτρεις του ήλιου.
Ασπίδα με λιοντάρι (λατρεία του ήλιου), το κλειδί του Σολομώντα και κυψέλη / επίφυση